hit my page

Free Hit Counter

Friday, March 20, 2009

Ikan Guppy..


akuarium umah aku


Ikan guppy ni cantik buat perhiasan dalam rumah atau luar umah...harga murah singgit sekor dan senag nak jaga..tak macam ikan emas leceh nak jg...guppy ni mudah membiak...skarang ni penuh akuarium ayah aku ngan ikan guppy ni..seronok lak tgk bila dah membiak ni...dari 5 ekor guppy jantan dan 3 ekor guppy betina dah jadi 10 guppy jantan n 15 guppy betina 2 tak kira lg termasuk anak2 guppy yng bersepah-sepah kat dalam akuarium 2....



guppy jantan yang berbagai warna..

guppy betina..

cantik kan guppy ni...comel jer...
aku dah ader satu akuarium besar tok guppy bukan aku punyer ayah aku punyer aku tumpang gak lah ....tenang jer tgk guppy ni berenang...
kat bawah ni ader video guppy yang aku n ayah bela...so korang tgk...kalau tak puas hati lah datang umah aku tgk sendirik ...






membela binatang memberi ketenagan ....

Myspace Glitter Graphics - http://www.sparklee.com

adios...

No comments:

Related Posts with Thumbnails
blogger web statistics