hit my page

Free Hit Counter

Tuesday, October 4, 2016

TIBA TIBA AKU TERINGAT..


Satu hari ni aku nak naik broga dengan kekawan.. ni la 1st time aku panjat gunung..satu pencapaian buat aku.. sebab pagi pagi nak panjat so aku  stay umah member yang sama nak panjat jugak.. so sementara nak tungu masa gerak aku lelap mata sekejap... then member ajak g 7e beli minyak dah habis pulak nak masak sardin wat sanwish.. 3 pagi bai ko ajak g kedai.. sanwish x yah minyak... tak nak goreng gak..ok la ikutkan jer.... sbb aku ada moto aku la kena g ngan dia.. tapi helmet 1 jer..cam mana.. redahjer lah.. mintak2 x der polis lah huhu..lagi pon nak g sentul boulevard je pon.. tu yg terdekat tu.. sampai satu lampu isyarat.. satu kereta waja.. selang 1 line ...ada org  jerit.. "broooo... mana helmet!!! .. helmet bro..helmet.. Aku pandang.. gelap je bro waja tu..hrum..hari gelap ...wat lek wat pis...aku bisik kat member wat derk.. mabuk kot.. dlam hati dah gelak2.. bro die kata member aku... pompuan tu bai.. sian kawan aku...sampai 7e aku gelakkan die..hahahhahasampai 7e aku gelakkan die..hahahhaha 

No comments:

Related Posts with Thumbnails
blogger web statistics