hit my page

Free Hit Counter

Wednesday, March 11, 2009

bermula satu fasa kehidupan

Setiap orng dalam dunia ni perlukan teman ... dan telah dijanjikan setiap manusia kat muka bumi ni ader jodoh masing2 cumer kita perlu mcarinyer....so nak dijadikan cerita ...pada 7.3.09 yang lalu seorng sahabat aku telah pon selamat menjadi isteri orng pada pukul 3.03 petang dengan sekali lafas jer....maka bermulalah satu fasa kehidupan baru dalan hidupnyer bergelar isteri... maka aku ngan kawan2 opis seramai 4 orng menjadi saksi pernikahan sahabat ku ni...kami berlima menaiki kereta MYVI SE..hehehehe syok....sahabat aku dok kat keratong 6 muhazam shah pahang.. so kiteorng ikut jalan segamat-kuantan pergh... tau la jalan 2 mencabar pemanduan ..dengan selekoh maut nyer...member aku ni boleh tahan gak bawak ...laju......sek baik die tak wat driff sekali...hehehehe..
jalan kampung segamat- kuantan



Kami sampai umah pengantin kol 2 lebih cumer sesat sikit jermase nak masuk jln kuantan ...ingat kan dah selamat dah nikah ruper nyer belum lai... sempat la kami menyasikan akad nikah 2...comel abg die ...ngan songkok ala-ala p ramlee...cute 2... same padan samer comel...tapi aku tak cayer die dah jd isteri orng...hm.. tah lah susah nak cayer.. pada As n abg nyer 2 Selamat Pengatin Baru dari aku...semoga cepat dapat anak 2...lamer dah aku tungu ...penat aku tgu anak syuk dah setahun dan...tak der gak...famili planning tol....hehehehehe



rumah pengantin

As n Abg selepas di ijabkabul kan

wajah ceria pengatin

punyer la sedap lauk pengantin sampai menjilat jari


Myspace Glitter Graphics - http://www.sparklee.com

No comments:

Related Posts with Thumbnails
blogger web statistics