hit my page

Free Hit Counter

Wednesday, March 11, 2009

Nak Jadi Superman ??

Aku tak tau la bile mase bener 2 telekat kat tiang 2 agak besar gak ...aku perasan mase aku balik kerja petang td ...sesuatu yg menarik aku nampak dari jauh ... betul2 depan gate umah aku...dari jauh aku nampak lambanng "S" superman 2 .... bile dah dekat tu aku bacer la...la rupenyer iklan ubat kuat laki....ini pertama kali aku tgk iklan cam ni selalu iklan pinjaman along...ni sesuatu yg baru ni...nak lariskan jualan punyer pasal....hahahahaha....tau la umah aku dekat kat masjid ramai laki dtg ari jumaat.....bijak betol diorang ni...



Pakai gel 2 leh jd superman ker... hahahahaha....huhu dasyatz....macam2 dunia ni...tuk bender tu pon leh wat niaga...dunia2...siap ader lambang halal lagi 2 hahahaha...gilerz ar ader qualiti control lai...hahahaha...so pader (sesiaper lelaki sahaja) yg raser nak jd superman 2 cuber2 la...hahahaha...talipon la selagi stok masih ader...wat lawak tol la...wakakakakaka

2 comments:

chupchintap said...

Superwoman punya tarak kaa?
kih kih

M!zZ Qh!EeK@n said...

ko talipon la no tu pastu ko tanyer kat org 2

Related Posts with Thumbnails
blogger web statistics