hit my page

Free Hit Counter

Monday, October 31, 2011

reramba

hari nie 31/10, dah lamer tak berblog, rindu pulak rasanya. Masih ada lagi ker yang baca blog aku nie, hehehe.

Segala persiapan aku nak jadi bini orang dah hampir 50%. Semalam adalah acara kemuncak mencapai 50% tersebut. Rasa nak tercabut kaki aku nie berjalan sekitar jalan tar. Dah lah kaki sakit duit lak habis ribu riban. vavi la mengalir macam air bah. Acara semalam dapat lah aku baju utuk aku nikah yang complet cuma tak jahit lagi, cadar baru tuk aku tidok berdua dengan laki aku nanti dan 2 helai baju tok rambu ramba, suker habiskan tuk benda tak penting lagi.

Lagi 2 bulan aku bakal jadi bini orang. Cis bercampur baur perasaan nie. Rasa seronok ada dan risau pon ader. Eleh yang seronok tue biler ader laki macam2 boleh buat, hehehe. tak perlulah aku bagi contoh lak. sendiri pikir sudah.Yang tak seronok lak bayaknyer bisikan setan, tu yang aku malas pikir, tapi tu jugak yang aku pikir. Korang pikirlah sendiri gak.

Orang kata kawen tue best, boleh main panjat-panjat, tapi aku nie pandai ker nak memanjat atau cik abag aku tu yang dah terer memanjat. teng..teng teng..

(^_^) V

No comments:

Related Posts with Thumbnails
blogger web statistics