hit my page

Free Hit Counter

Tuesday, November 1, 2011

Rumah sewa

Aku bab-bab nak mencari nie lah yang paling malas. Giler sumpah susah nak cari rumah yang berkenan dan menepati budjed kat kl nie. Risau lak , kang lepas kawen nie nak duduk kat maner. Takan duduk rumah mak kot tak bebas lah nak buat aper nanti. cari rumah yang ok-ok dengan gaji
bucuk aku. Gaji bukan nyer bersr pon takat 4-5 rat sewa tue mampu lah.

Sekarang dah nak 3 minggu aku dok mencari, semua ader jer orang. yang ada pon bab tinggi2 ader lah. jenuh aku nak memanjat. elok beluk kawen gemuk dah kawen kang kurus lak. Kang orang kata laki aku tak bagi makan lak.

Skrang ni masa- masa aku pening. Banyak benda nak kena buat, yang remeh-remeh tue lah yang paling memeningkan. Jangan nak gelak-gelak, nanti korang pon akan lalui jugak.

Kalau der info2 rumah kosong area kl ni, jangan lah segan- segan info kat aku.

sekian terima kasih.

Pekara yang remeh tue lah yang paling memeningkan kepala.

1 comment:

Anonymous said...

Terima kasih untuk blog yang menarik

Related Posts with Thumbnails
blogger web statistics