hit my page

Free Hit Counter

Thursday, February 9, 2012

happy bday Qhiee

salam..

Dah lamer aku tak berbloging nie.. almaklumlah aku bz selepas update terakhir aku. sebok meyiapkan persiapan terakhir aku nak bergelar Pn. Pada tanggal 14 Jan lepas, telah menjadi sejara bagi aku dan merubah kehidupan aku sepenuhnya dan melengkapkan hidup seorang lelaki. Kini aku dah sah menjadi seorang isteri. harini aku dah menjadi isteri selama 25 hari dan aku rasa bahagia sangat.

hari ini merupakan hari Lahir aku. Kali pertama kau sambut sebagai seorang isteri. tentunya sambutan kali nie ader la yang berlainan. seperti selalu kalau sebelum kawin abg akan kol n nyanyikan lagi befday tok aku.. tapi kali nie abg nyanyikan dihadapan aku tepat jam 12 thmlm.. so sweet sangat . terasa berlainan sekali..n tak lama selepas tue aku dapat hadiah darinya.. hehehe hadiah dr seorg suami kpd isterinya..hadiah kasih sayang..hehehe..

sepatutya abg nak bawak aku sambut di luar.. disebabkan malam td mak aku tinggal berdua dengan adik aku.. makan aku terpaksa tidor dirumah mak sbb ayang aku outstation sampai sabtu nie.. sbb kesiankan mak sunyi makan aku suami isteri balik kampung lah.. hehehe macam jauh sangat jer kampung aku tue..

so malam nie abg akan celebrate befday aku.. hm aper agaknyer yer..

P/s: seronok betulah kawen nie..lagi2 time projek usahasama tue. syiok. pada mereka yang belum berkahwin cepat@ lah berkahwen yer. mmg seronok n bahagia ~lalala

No comments:

Related Posts with Thumbnails
blogger web statistics