hit my page

Free Hit Counter

Tuesday, February 14, 2012

happy annyversary 1st month

hari nie genab sebulan aku jadi puan.. n aku belum lagi bakal menjadi ibu.. aku suami isteri merancang sedikt untuk 2 3 bulan nie.. untuk berseronok sakan sebelum ke arah menjadi ibubapa. hehe.. mejoriti semua orang dok tanya. n sebenarnya aku belum sedia n suami aku pon belum puas lagi bermesra..n tu yang jadi cam tu.. hehe

kalau diberi rezeki alhamdulllah.. kami terima.. lagi pon kami bukan merancang sangat. just enjoy dulu. hidup berdua. then dah stabil dari segi kewangan baru kami melangkah ke satu tapak yang baru.. jd parents . doakan yer semua baik2 belaka.

kehidupan lepas dah berkahwin nie mmg seronok.. macam2 yang yang boleh buat bersama. walaupon penat n kadang2 tue rasa cam tak cukup tido jer sebb kerja ot malam. tapi tetap menyeronokkan .. kalau dulu mak ader kalau ader masalah skrh nie ader suami. rasanya lein benar.tapi aku tetap sama. cuma berubah sidikit jer..

harap perkahwinan nie kekal sampai akhir hayat aku suami isteri. dikelilingi anak2 yang soleh dan soleha... amin.

No comments:

Related Posts with Thumbnails
blogger web statistics