hit my page

Free Hit Counter

Saturday, July 5, 2014

Ramadhan Tiba Lagi

Salam.
Dah lama tak berblog ni. Rasa rindu lak. Rindu aper nyer. Rindu nak meluakan aper jer dalam nie. Hari ni kita semua berpuasa. Tapi aku tak puasa. Ala biasalah penyakit org perempuan nie paham-paham jer lah kan. Anak aku dah besar n banyak mengadanya. Kehidupan berkeluarga ni penat juga. Berlainan sungguh dengan masa solo dulu. Aper jer boleh nak buat. Tapi sekarang tak sama macam dulu.
Nadiah nama anak aku. Aktif betul penat nak layan. Ni kalau nampak aku pegang phone mmg tak dapat la aku nak berblog nie. Budak2 skrg ni mmg bijak IT. Nadiah skrg ni pon dah pandai cari folder vid. Die suka tgk vid die. Bijak sungguh. Skrg nie nadiah sedang tido tu yang aman sikit aku ngan phone aku nie.
Hari ni rasa nak berbuka aper yer. Aku x suka beli di bazar ramadhan sbb dulu aku dah byk kali terkena. Mihoon basi, ayam busuk dan macam2. So tahun ni cuber masak.

Oh yer tip tok bazar ramadhan ni beli la pada peniaga yang kita tahu die mmg meniaga. Jagan beli dengan peniaga yang meniaga pada bulan ramadhan je. Sbb mereka ni x pentingkan kualiti pon. So dapat mengelak dr terbeli benda2 yang menyakitkan hati. Mampak sedap tapi hampeh. 

Selamat berbuka.

No comments:

Related Posts with Thumbnails
blogger web statistics