hit my page

Free Hit Counter

Monday, May 6, 2013

wah!!!.. dah bersarang lamaer..

Salam..

Wah.. dah lama betul aku tak berblog ni.. lebih setahun 3 bulan jugalah blog ni sepi tanpa cerita baru. Almaklumlah dah tak senang macam dulu. Dah bz sejak jadi isteri dan mak nie.. ok la aku cerita sedikit sepanjang setahun lebih nie.. Flashback jap. tahun lalu aku dah punyai suami dan 6 bulan lalu aku dah pon punyai anak perempuan.. hehe tak sangka dah ada semua tue.. masa kecik2 dulu dok pikir sok dah besar cam ner la aku nie. ader ke orng nak kat aku nie.. cam ner la rupe laki aku.. cam ner rupa anak aku.. comel x... hehehe bila skrg owh cam nie.. cepat masa berlalu.. hm..rindu zaman2 dulu2 n seronok zaman sekarang.

dah banyak berubah dari dulu dan sekarang.. datang dan pergi. sedih gembira. senang susah.. ditempuhi dengan baik ..

harapan yang terbaik untuk masa depan..

permulaan dulu..



No comments:

Related Posts with Thumbnails
blogger web statistics