hit my page

Free Hit Counter

Wednesday, November 2, 2011

Mc D di pagi hari

Pagi nie aku makan sarapan Mc d..bukan aku neli Mc d breckfest tapi mc d semalam aku tak habis makan sebb makan kentang grg n Mc bittes banyak sangat. Orng belanja.. kalau aku yang beli tader la banyak macam tue.

Masih pening lagi mencari rumah kat kl nie. Payah betul lah kalau cam nie, atau pon aku nie yang mmg tak pandai cari rumah. Maklumlah sepanjang hidup aku nie maner penah duduk rumah sewa. Balik -balik rumah aku tu jer lah. Famili dahduk kl buat aper sewa rumah lain kan rugi jer tue. Semua di tanggung so duit gaji tue boleh lah di buat beli benda yang tak berfaedah kan. Mmg sungguh bertuah dapat anak macam aku nie.

Sekejap jer dah masuk bulan 11. Cepat masa berlalu, risau pulak. benda kecik2 pon boleh jadi risau dan marah. Harap semua sementara jer.

Org tue2 kata masa bertunang nie lah kita akan dapat lihat perangai sebenar pasangan kita yang tak ditunjukan masa bercinta dulu. Lagi lama bertunang lagi banyak dugaan.

No comments:

Related Posts with Thumbnails
blogger web statistics